اصلاح و توسعه روشنایی معابر ۶ روستای الیگودرز

قاب خبر: سرپرست شرکت توزیع برق استان لرستان با اشاره به اینکه روشنایی معابر روستایی، گامی بلند در راستای توسعه روستاهاست،گفت: در این زمینه ۶ روستای شهرستان الیگودرز روشنایی معابر آن توسعه و اصلاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مهران امیری بیان کرد: در این زمینه ۶ روستای شهرستان الیگودرز از جمله روستای قره خان،روستای گایکات، روستای فهره، روستای باقر آباد،روستای خورهه و روستای خمه علیا روشنایی معابر آن توسعه و اصلاح شد.
وی ادامه داد: برق‌رسانی به روستا‌ها می‌تواند به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم، سهم بزرگی در رشد بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت ایفا کند.

امیری بیان کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین روستایی، از ابتدای سال جاری طرح اصلاح و توسعه روشنایی معابر روستایی در شهرستان الیگودرز شروع شده و خوشبختانه در کمترین زمان ممکن این کار در روستاهای مذکور صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان الیگودرز نیز اظهار کرد: به منظور توسعه و بهبود روشنائی معابر و نقش آن در تامین امنیت و رضایتمندی اهالی روستاها، از ابتدای نوروز سال جاری تاکنون اقداماتی خوبی در روستاهای بخش بربرود شرقی و بخش مرکزی انجام شده است.

سرلک ادامه داد: توسعه و اصلاح روشنایی ۱۸ دستگاه در معابر روستای قره خان ،تعداد ۳۰ دستگاه در روستای گایکان ، تعداد ۴۵ دستگاه در روستای فهره،تعداد ۹ دستگاه در روستای باقر آباد،تعداد ۱۵ دستگاه در روستای خورهه و تعمیرات تعداد ۱۷ دستگاه در روستای خمه علیا انجام شده است.