اسکان، محور جدی مسافران نورروزی در کوهدشت

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان و سرپرست فرمانداری کوهدشت اظهار کرد: لازم است فضا برای جذب گردشگران بیشتر در شهرستان کوهدشت مهیا شود.

به گزارش قاب خبر: بهرام ستاری دستنایی جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان کوهدشت بیان کرد: این شهرستان پتانسیل بالایی به لحاظ اماکن تفریحی، تاریخی، گردشگری و زیارتی دارد می‌تواند محل خوبی برای جذب گردشگران و مسافرین نوروزی باشد.

وی ادامه داد: هماهنگی بین‌بخشی بین کمیته‌ها می‌تواند فضا را برای جذب گردشگران بیشتر در این شهرستان مهیا کند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: ستاد تسهیل را باید هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد فضای بهتر و مهمان‌پذیری بیشتر در ایام نوروز مهیا کند تا مسافران نوروزی با آرامش خاطر بیشتر از طبیعت کم‌نظیر شهرستان و استان استفاده ببرند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت، اسکان را یکی از محورهای جدی مسافران نورروزی در شهرستان برشمرد و گفت: براین اساس از مکان‌هایی که آموزش و پرورش شهرستان برای محل اسکان مسافرین در نظر گرفته بود بازدید انجام شد و خوشبختانه فضاهای مهیا شده از رفاهیات نسبی برخوردار بودند.

وی با تاکید براینکه کمیته‌های نه‌گانه، شهردار، هلال‌احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و نیروی انتظامی و فرمانداری شهرستان کوهدشت هماهنگی لازم را در دستور کار داشته باشد تا شاهد مشکلات برای گردشگران و میهمانان نوروزی نباشیم، افزود: اجرای بهتر مصوبات ستاد تسهیلات سفر نیازمند مدیریت میدانی است و به عنوان اولین حرکت میدانی تلاشم براین بود که این مهم را به انجام برسانم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: در بحث ساماندهی نمازخانه‌ها ورودی شهر، مراکز استراحت مسافرین، استقرار چادرها در ورودی شهرکوهدشت، بازدیدی انجام شد و نیروی انتظامی در آنجا مستقر شد و از فردا نیز میراث فرهنگی و گردشگری، هلال‌احمر و اورژانس پیش بیمارستانی با هماهنگی‌های لازم در ورودی شهر مستقر خواهند شد تا بتوانند خدمات بهتر و در خور شایسته‌ای به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.

ستاری دستنایی بیان کرد: برای رفاه حال مسافرین و گردشگران نوروزی در شهرستان کوهدشت باید ستاد تسهیل تقویت شود.

وی ادامه داد: همچنین بازدیدی از محل توزیع برنج دولتی در دستور کار داشتیم تا این کالا با روند بسیار مطلوبی در حال توزیع بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از سردخانه مرغ منجمد و فضاهایی که مرغ گرم را تولید می‌کردند بازدید و تاکید شد ذخیره‌های خوبی برای مردم شهرستان و مهمانان نوروزی انجام شود تا مشکلی به لحاظ مواد غذایی در ایام تعطیل در شهرستان را شاهد نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: نیروی انتظامی نیز موظف شده نظارت کافی داشته باشد که در این ایام بدون هماهنگی، سازمان صمت مرغ و کالای اساسی مردم از شهرستان و استان خارج نشود.