اسلامشهر میزبان ۲ هزار زائر استان همدان در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

دبیر ستاد بزرگداشت امام راحل اسلامشهر گفت: ۲ هزار زائر استان همدان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در اسلامشهر اسکان داده می‌شوند.

به گزارش قاب خبر: اسماعیل جعفری شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) تجلیل از تفکر و آرمان در راه اسلام فدا کرد.

وی ظهار کرد: پس از گذشت دو سال بیماری کرونا ، شهرستان اسلامشهر میزبان ۲ هزار شهروند و زائز همدانی در مراسم ارتحال امام راحل خواهد بود.

جعفری به حضور یک هزار و ۸۰۰ اسلامشهری در حرم مطهر امام خمینی (ره ) در روز چهاردهم خرداد اشاره کرد و افزود: سپاه اسلامشهر ماموریت‌های امنیتی و فرهنگی را در حرم مطهر امام به اجرا گذاشته است و تدابیر و گشت‌های رضویون و گردان‌ها در میزبانی از مردم همدان در اسلامشهر فعال خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان اسلامشهر در ادامه گفت: شهرداری‌های اسلامشهر، احمدآباد مستوفی و چهاردانگه اقدامات مطلوبی در حوزه پشتیبانی از ستاد ارتحال امام راحل را دنبال ، پیگیری و خدمات رسانی می‌کنند‌.

جعفری با بیان اینکه مساجد و مدارس اسلامشهر میزبان اسکان مردم همدان در مراسم بزرگداشت امام راحل خواهند بود، ابراز داشت: ۳۰ محله اسلامی در نقاط مختلف شهرستان اسلامشهر با هدف خدمت‌رسانی فعالیت موثر و جهادی با رویکرد حل مشکلات و معضلات در سطح محلات دارند.

وی در پایان به حضور گروه جهادی امام رضا(ع) در حوزه درمانی در نقاط مختلف اسلامشهر اشاره و گفت: مناطق کم برخوردار و خانواد‌ه‌های بی‌بضاعت اسلامشهر از خدمات درمانی گروه‌‌های پزشکی و جهادی بهره‌مند شدند‌‌.