استفاده از ظرفیت های علمی در راستای توسعه صنعت گاز

قاب خبر: مديرعامل شرکت گاز استان طی نشستی با روسای دانشگاه ها و مراكز علمی استان گفت: تعامل دوسويه صنعت و دانشگاه يك ضرورت است و ظرفيت دانشگاه های استان می توانند در خدمت توسعه صنعت گاز قرار گيرد.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی ادامه داد: با توجه به پتانسیل علمی بسیار بالای دانشگاه در زمینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی، سعی بر آن داریم همکاریی های خود را با مراکز علمی و دانشگاهی استان توسعه داده و گام‌های اساسی در حوزه های منابع انسانی، علوم پایه و مهندسی برداریم.

گودرزی با اشاره به انعقاد  تفاهم نامه پژوهشی فی مابین شرکت گاز و دانشگاه لرستان، بیان کرد: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌گیری از تجربیات و توانایی‌های تخصصی و علمی برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز این شرکت منعقد شده تا شرکت گاز برخی از نیازها و خواسته‌های فناوری خود را در قالب این ارتباط برآورده کند و از امکانات، استعداد و توانایی‌های دانشگاه ها در جهت رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی بهره گیرد.

در ادامه روسای دانشگاه ها و مراکز علمی استان پیرامون مسائل متعدد و همکاری های فی مابین صنعت و دانشگاه به تبادل نظر و تشریح ظرفیت های علمی موجود پرداختند و اظهار امیدواری کردند که نزدیکی و ارتباط دانشگاه و صنعت در خدمت به مردم و توسعه استان قرار گیرد.