استفاده از ظرفیت‌های استانی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی

قاب خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در لرستان، می‌توان در قالب جلسات هم‌اندیشی و برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی و سایر اقدامات پیشگیرانه برای بهبود وضعیت موجود و کاهش آسیب‌های اجتماعی استان گام‌های موثری برداشت.

به گزارش قاب خبر: احسان یاوری گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از موضوعاتی است که در سرفصل فرهنگی و اجتماعی کلی برنامه هفتم مورد تاکید قرار گرفته است؛ تا با آگاه‌سازی و اقدامات پیشگیرانه بتوان برای کاهش معضلات اجتماعی گام برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری لرستان افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی با هدف جامعه‌ای ایمن، شاداب و پویا نیازمند شناخت دقیق برای پیشگیری از چالش‌های اجتماعی است.

یاوری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در لرستان، بیان کرد: می‌توان در قالب جلسات هم‌اندیشی و برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی و سایر اقدامات پیشگیرانه برای بهبود وضعیت موجود و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداشت.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار لرستان برگزاری همایش ملی آسیب‌های اجتماعی را فرابخشی و فرادستگاهی دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه برگزاری این همایش باید کمک کنند که به بهترین شکل برگزار شود.