ارائه خدمات مطلوب به جامعه با هدف توسعه و ترویج ارزش های حرفه ای کارکردی

قاب خبر: معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در چهل و دومین همایش علمی کاربردی معاونین امور توانبخشی بهزیستی سراسر کشور با اشاره به اهمیت ایجاد امید آفرینی در زیست بوم بهزیستی در استان های کشور، گفت: باید تمام توان خود را جهت تحقق امید آفرینی و با بهره گیری از سنت‌های الهی؛ برادری، وفاق و همدلی برای حل مسائل استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: علی محمد قادری با اشاره به اهمیت بازآرایی طرح و برنامه ها، افزود: برنامه هایی که مدت ها از آن استفاده شده و دیگر کارآرایی لازم را ندارد باید مطابق با شرایط اقلیم ها و مطالعات روز اصلاح و ویراست شود.

وی با بیان اینکه در نشست سال گذشته معاونین توانبخشی بهزیستی سراسر کشور به نهضت بازبینی دستورالعمل ها و توانمندسازی جامعه هدف تاکید شد، تصریح کرد: باید فضای هوشمندی تعریف شود و شیوه نامه های اثر بخش تدوین گردد و با نگاه مدیریت پدافندی مسائل حل و فصل شود.

قادری با اشاره به اقدامات موثر سازمان بهزیستی در راستای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به جامعه هدف، اظهار کرد: قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت به معنای واقعی کلمه با یک ظرفیت بالا توسعه پیدا کرد.