احداث ۲۹ زمین چمن برای دانش‌آموزان لرستانی

قاب خبر:  مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از احداث ۲۹ زمین چمن برای دانش‌آموزان این استان در قالب طرح شهید «سلیمانی» خبر داد.

به گزارش قاب خبر: رضا عزتی بیان کرد: در ادامه اجرایی‌سازی طرح شهید «سلیمانی» و با پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و همچنین کمک خیرین و پیگیری‌های نمایندگان مجلس امروز بزرگ‌ترین زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی استان با مساحت ۸۰۰ مترمربع در دبیرستان شهید دستغیب شهرستان ویسیان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح شهید «سلیمانی» باهدف ایجاد، متناسب‌سازی، بهینه‌سازی و تبدیل به احسن فضاهای درون مدرسه‌ای با اولویت مناطق محروم در کشور در حال اجرا است و در این طرح به استان لرستان ۳۳ زمین چمن مصنوعی اختصاص‌داده‌شده بود که امروز به لطف خدا ۲۹ زمین آن به مرحله بهره‌برداری رسیده است و چهار زمین دیگر نیز به‌زودی تکمیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تصریح کرد: هم‌زمان با هفته دولت نیز ۲۴ طرح ورزشی در قالب طرح شهید «سلیمانی» شامل ۲۳ زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی چندمنظوره در شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، دلفان، سلسله، معمولان، کوهدشت، سیلاخور، زاغه، چگنی، بیرانشهر، کاکاوند، اشترینان و الیگودرز با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی دانش‌آموزان لرستانی به بهره‌برداری رسید که اتفاقی بی‌نظیر در دهه‌های گذشته در استان است.