احداث فضای تحصیل ایمن، مستحکم و استاندارد تحصیل در مناطق محروم با کمک خیرین

مدیر کل نوسازی مدارس استان به همراه رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان و معاون مشارکتهای مردمی از زحمات خانم کلاه دوزان همسر زنده یاد حاج عباس جلالی بدلیل احداث مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان الیگودرز قدردانی کردند .

به گزارش قاب خبر: یونس بهاروند افزود: دانش آموزان مناطق محروم و عشایری همانند دانش آموزان دیگر مناطق حق دارند در فضایی ایمن ، مستحکم و استاندارد تحصیل کنند.

وی ادامه داد: علی رغم تلاشهای شبانه روزی همکاران من در نوسازی مدارس انجام این مهم محقق نخواهد شد مگر با یاری خیرین مدرسه ساز ، همان چیزی که امروز شاهد آن هستیم و نمونه بارز و برجسته آن ، خانواده معزز زنده یاد حاج عباس جلالی است که شاهد به ثمر نشستن زحماتشان در الیگودرز هستیم .

رضوی نیز با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز ، اذعان کرد: ساخت مدارس در مناطق محروم نیازمند تصمیمات و عزم جدی عزیزان ما در جامعه خیرین مدرسه ساز است ، ضمن ارج نهادن به تلاشهای بسیار زیاد شما در ساخت مدارس در مناطق کم برخوردار لرستان استدعا دارم بطور ویژه ساخت مدارس دخترانه مناطق عشایری و کم برخوردار را نیز مد نظر قرار دهید .

جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، ضمن خیر مقدم به مدیرکل نوسازی مدارس لرستان و هیئت همراه ، افزود : تلاشهای کارکنان نوسازی مدارس لرستان و عزم جدی خیرین مدرسه ساز برای رفع محرومیت آموزشی در مناطق محروم و عشایری شایسته قدردانی است اما واضح است که برای رفع نقایص در حوزه سخت افزاری آموزشی ، باید بیش از پیش تلاش کرد و ما در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مصمم هستیم با همراهی نوسازی مدارس لرستان و مجمع خیرین مدرسه ساز استان در رفع محرومیت مناطق عشایری ، گام برداریم .