اجرای ۷۵ طرح عمرانی در رومشکان

استاندار لرستان گفت: بازدید میدانی و دیدار با مردم هدف از سفر به این شهرستان بود و بسیاری از مسائل مطرح شد و مدیران اقدامات لازم را انجام داده اما برای تکمیل طرح‌های عمرانی و اقتصادی نیازمند عزم جهادی هستیم.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار ادامه داد: ۷۵ میلیارد تومان طرح عمرانی در رومشکان در حال اجرا است که با برنامه‌ریزی مناسب تکمیل و بهره‌برداری خواهند شد.

وی افزود: مدارس نیمه‌تمام، مرکز بستر درمان، ایستگاه‌های پمپاژ، سالن ورزشی و در کنار این بازدیدها مسائل مشکلات در نشست شورای اداری با مسئولان مطرح شد و بخشی از مشکلات به نبود ادارات و سازوکار اداری در رومشکان مربوط می‌شود.

زیویار گفت: رومشکان دارای منطقه حاصلخیز در حوزه کشاورزی است اما محصولات کشاورزی به‌صورت دیم کشت می‌شود.

وی بیان کرد: ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب ظرفیت سد سیمره است که اکنون یک میلیارد مترمکعب آب در پشت این سد ذخیره شده اما باید با برنامه‌ریزی دقیق پیگیر حق آبه مردم منطقه باشیم.

استاندار لرستان گفت: همچنین بیمارستان رومشکان ظرف سه ماه آینده کلنگ زنی می‌شود و در این مدت اقدامات لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: در طرح جهش ملی مسکن در شهرستان باید محل مورد نظر فراهم شود همچنین سایت اداری برای مستقر شدن دستگاه‌های اجرایی که در رومشکان وجود ندارد تهیه شود.