اجرای برنامه شهر خوبی ها در محلات استان

قاب خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: همزمانی سال جدید و ماه مبارک رمضان ویژگی‌ های دوگانه‌ای دارد که باید از هر دو ویژگی بهار طبیعت و شادابی و بهار رمضان و ماه بندگی خدا استفاده کنیم. 

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: حجت‌ الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متنوعی در سطح محلات استان با عنوان شهر خوبی‌ها برگزار می شود.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طرح شهر خوبی‌ها در ماه مهمانی خدا در قالب برنامه های فرهنگی و مذهبی در سراسر لرستان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: حدود ۴۰۰ نقطه تبلیغی در استان وجود دارد که مبلغ می‌تواند در آنجا مستقر شود.

وی افزود: به این معنا نیست که ۴۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان اعزام می‌شود، بلکه باید ببینیم چه تعداد مبلغ در مجموع به استان اعزام خواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به برنامه‌های عملیات ویژه رمضان این سازمان در بخش بانوان، گفت: جلسات اعتقادی، جلسات قرآن بانوان، مطرح شدن خانواده‌های بالای سه فرزند به عنوان خانواده موفق، ویژه برنامه بانوان بی‌سرپرست، جشن تکلیف دختران محلات، و تجلیل از یک شهید در جلسات بانوان به صورت روزانه در ماه رمضان اهم برنامه‌های بخش بانوان در رمضان امسال است.

مدیرکل تبلیغات لرستان اظهار کرد: برنامه‌های ماه مبارک رمضان با محوریت مسجد برگزار می‌شود و در این راستا مردم با اقدامات خود در گسترش و تبلیغ خوبی‌ها فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: درصد هستیم در ایام ماه مبارک رمضان  در محلات در ۳۰ شب ماه مبارک ۳۰ فرد صالح محله به دلیل نشر خوبی‌ها توسط مردم محله معرفی و تجلیل شوند.

وی تصریح کرد: کانون‌های تبلیغی در تفرجگاه‌های استان در ایام نوروز فعال هستند و با برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه دوم ماه مبارک رمضان جز خوانی قرآن را به شکلی متفاوت از سالیان گذشته در چهار باغ محله گلدشت خرم‌آباد برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: قریب به ۱۵۰ عضو در طرح دختران حاج قاسم در سازمان تبلیغات فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: دوره توانمندسازی آنها از هفته آینده آغاز می‌شود و در سال آینده نیز این برنامه به شکل گسترده‌تر مورد توجه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار کرد: کارهای فرهنگی تا مردمی‌سازی نشود فایده‌ای ندارد و کار مردمی باید توسط مردم تولید، توزیع و مصرف شود.

وی گفت: اکثر برنامه‌های فرهنگی مردمی نیستند و در عملیات ویژه رمضان سازمان تبلیغات اسلامی استان تمرکز بر مردمی‌سازی فعالیت‌ها است.