ابلاغ مصوبات سفر وزیر کار به اسلامشهر به دستگاه‌های مربوطه

با حضور حجت الله عبدالملکی ، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر و همچنین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، رئیس سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل شستا نشستی برگزار شد،

به گزارش قاب خبر: ۳۳ مصوبه سفر سال گذشته وزیر کار به شهرستان اسلامشهر در حوزه های مختلف کار آفرینی و اشتغال زایی، تامین اجتماعی، بهزیستی و توسعه ظرفیت‌ها و امکانات رفاهی و ورزشی امضا و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد .

حجت الله عبدالملکی اظهار کرد: سفر سال گذشته به شهرستان اسلامشهر کوتاه اما پر بار بود و پیشنهاد های خوبی هم به نفع مردم این شهرستان ارائه شد.

وی افزود: طی این مدت این پیشنهادها بررسی و برای اعلام نظر به همه معاونین و روسای سازمانها و صندوق های مربوطه ارسال شد تا مصوبات با موافقت خودشان به تصویب برسد و اجرایی شدن آنها را نیز خود به عهده بگیرند که همکاران در مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه سنگ تمام گذاشتند و اغلب مصوبات را تایید و برای اجرای آن اعلام آمادگی کردند.

وزیر کار با بیان اینکه در صورت اجرایی شدن ، این مصوبات آثار و برکات زیادی برای اسلامشهر خواهد داشت، افزود: در آینده هم در فرصتهایی که خواهیم داشت با سفر به اینگونه مناطق در جهت رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش می کنیم .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نیز ضمن تشکر از اهتمام و پیگیری دغدغه مندان وزیر کار برای تصویب و اجرای این مصوبات گفت: با توجه به اینکه جمعیت شهرستان اسلامشهر با چند استان برابری دارد اما به لحاظ زیر ساختها و امکانات جز مناطق کم برخوردار محسوب می شود.

مهدی شریفیان عنوان کرد: دغدغه وزیر کار نسبت به مسائل احصا شده این شهرستان قابل تقدیر است و جدیتی که برای اجرایی شدن این مصوبات وجود دارد نشان میدهد که در دولت مردمی سیزدهم صرفا به شعار بسنده نشده و اولویت مسئولان رفع مشکلات و نیازهای مردم است .

فرماندار شهرستان اسلامشهر بیان کرد: سفر سال گذشته وزیر کار به شهرستان اسلامشهر که برغم کسالت جسمی انجام شد نتایج و بازخوردهای بسیار خوبی در شهرستان داشت.

حسین حبیبی افزود : این سفر و مصوبات آن و بازخورد بسیار مثبتی که در میان مردم اسلامشهر داشت در واقع باطل السحر مسائل و مشکلاتی شد که طی این سالهای متاثر حاکمیت تفکر غیر انقلابی در شهرستان ایجاد شده بود و حضور میدانی، بازدیدها و اقدامات صورت گرفته در جهت رفع دغدغه ها و مشکلات اسلامشهر حتما مایه امید و امیدواری میان مردم این شهرستان خواهد شد.