آمادگی کامل شرکت گاز لرستان برای گازرسانی پایدار

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: این شرکت آماده ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در فصل سرد سال است.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی، گفت: با استفاده از تجربیات سال گذشته و تمهیدات اندیشیده شده و انجام کلیه تعمیرات برنامه ریزی شده، با آمادگی کامل به استقبال فصل سرد سال و خدمات رسانی به هم استانی های عزیز می رویم.

گودرزی افزود : با بازسازی و مقاوم سازی انجام شده، ارتقای ظرفیت ایستگا ههای تقلیل فشار، اجرای خطوط جایگزین در شرایط بحران ، تامین و تجهیز اقلام مورد نیاز، بازدید و بررسی تاسیسات و برگزاری مانورهای دوره ای جهت آمادگی خطوط تغذیه، توزیع و تاسیسات شرکت، تأمین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای خدمات رسانی به مشترکین خانگی و صنعتی استان در فصل سرد انجام شده است.

وی ادامه داد:  ۹۹٫۹۷ درصد خانوارهای شهری و ۹۷٫۹ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد : مدیریت مصرف، برنامه ریزی مناسب، تلاش مضاعف و استفاده از تجربه همکاران تلاشگر شرکت گاز ، تامین پایدار انرژی در استان در آستانه ورود به فصل سرما را امکان پذیر می کند.

گودرزی تاکید کرد:  مشترکین با رعایت اصول ایمنی گاز، سلامتی خود و خانواده را در فصول سرد بیمه می کنند .

وی بیان کرد: شرکت گاز استان، با ارائه نکات ایمنی و استفاده از کلیه ظرفیتهای رسانه ای موجود از قبیل صدا و سیمای استانی، فضای مجازی، مستندهای گزارشی، موشن گرافی، اینفو گرافی و تبلیغات محیطی اقدام به اطلاع رسانی فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی جهت هم استانی های گرامی می نماید.