آمادگی شهرداری خرم‌آباد در روزهای تاسوعا و عاشورا

معاونت خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد نسبت به آمادگی کامل شهرداری در روزهای تاسوعا و عاشورا تاکید کرد و گفت : حوزه خدمات شهری با همکاری مناطق و سازمان‌های مربوطه، برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اقداماتی را در نظر گرفته است.

به گزارش قاب خبر: حمید علیرضایی در خصوص آماده سازی جهت برگزاری آیین گل مالی در شهر خرم‌آباد ابراز نمود : تعداد ۷۰۰ کیسه خاک جهت توزیع بین جایگاه‌های عزاداری تهیه شده و همچنین هیزم به اندازه کافی در اختیار هئیات مذهبی قرار داده‌ایم.

معاون خدمات شهری با اشاره به این موضوع که پاکیزگی و نظافت معابر سطح شهر از جمله وظایف شهرداری می‌باشد بیان نمود: برای پاکسازی و رفت‌ و‌روب معابر و جایگاه‌های عزاداری از تمام ظرفیت شهرداری خرم‌آباد از جمله ماشین آلات و نیروهای انسانی شامل ۲۰ اکیپ، ۳۸ دستگاه کمپرسی، ۲۰ دستگاه لودر و بیل بکهو، ۴۵۰ نفر نیروی انسانی استفاده می‌کنیم.

علیرضایی استقرار کشیک‌های آتش‌نشانی در سطح شهر و معابر مورد تردد دسته‌های مذهبی را از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد بیان کرد و افزود : جهت تامین امنیت عزاداران در این ایام نیز تعداد ۱۴۰ نفر نیروی آتش‌نشان و ۳۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیز در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

حمید علیرضایی معاون خدمات شهری شهرداری رهسازی زباله در معابر را باعث اضافه شدن زحمت پاکبانان شهرداری دانست و گفت : پاکسازی و نظافت سطح شهر یک روند سخت و طولانی است، بنابراین میتوان با همکاری مردم از این اقدام جلوگیری و یا روند آن را تسریع داد.