آغاز طرح نهضت خدمات رسانی محله به محله در نسیم‌شهر

شهردار نسیم شهر از اجرای طرح خدمت‌رسانی جهادی و تنظیف و پاکسازی سیمای شهری محله به محله و شناخت ظرفیت‌های محلات در نقاط مختلف شهر و به صورت پایلوت از احمدآباد جانسپار خبر داد.

به گزارش قاب خبر: یوسف نصیری با تاکید بر خدمت‌رسانی متمرکز در مناطق کم‌ برخوردار نسیم‌شهر اظهار کرد: در حوزه عمرانی و خدماتی جهت کاهش مشکلات و معضلات نقاط کم برخوردار طرح نهضت خدمت‌رسانی محله به محله اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بررسی و مطالعه‌های حوزه‌های مختلف و تخصصی برای انجام پروژه‌های عمرانی انجام شده است و تمامی ظرفیت شهرداری برای رفع محرومیت به کار گرفته می‌شود تا مردم شاهد اقدامات انجام شده قرار بگیرند و رضایت‌مندی عمومی به‌وجود آید.

شهردار نسیم‌شهر نظافت، لایروبی و رفع گرفتگی انهار، شستشوی معابر و درختان، رسیدگی به وضعیت سیما منظر و فضای سبز شهری و بوستان ها و جدول‌کشی و آسفالت معابر را از مهمترین برنامه‌های نهضت محله به محله اعلام کرد و گفت: جلب اعتماد عمومی شهروندان و ارتباط با مردم ، گفتگوی بدون واسطه مدیریت شهری با مردم و توجه به نیازهای محله‌های مختلف نسیم شهر در حوزه خدمات شهری از اهداف طرح نهضت محله به محله است‌.

نصیری ابراز داشت: مردم در طرح خدمات‌رسانی محله به محله مشکلات و معضلات محله را به مسئولین ارائه میدهند تا فرایند ارتقاء سرانه‌ها و رسیدگی به خرابی و مشکلات به صورت متمرکز و ضربتی رفع می شود.

وی در پایان با تاکید بر بازگشایی خیابان پرتردد یادگار امام به جاده اصلی نسیم‌شهر به صباشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های جهادی محله محور منجر به شناخت ظرفیت محلات می‌شود.