آغاز بکار سه تقاطع غیر همسطح در خرم آباد/اختصاص بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برای معابر خاکی

رئیس کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد: بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان در بودجه سال جاری برای معابر خاکی اختصاص داده شده است

به گزارش قاب خبر: حجت الله احمدی پور تصریح کرد: در حال حاضر ۲۷ پروژه فعال در سطح شهر در دست احداث هستند که مهمترین آن ها آسفالت معابر شهر خرم آباد است. که تا بحال در سه منطقه ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده و بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در بودجه سال جاری برای معابر خاکی در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای آبشار طلایی، ۲ میلیارد تومان برای پارک شاپوری و ۳ میلیارد تومان برای احداث پارک مشاهیر که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در سال گذشته هزینه شده است.

رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر خرم آباد تصریح کرد: برای دفع آبهای سطحی در سه راه گلدشت بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته و به همین مبلغ هم برای سال جاری هزینه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: پارک کوهستانی پشته یک میلیارد تومان، بام خاطره ها ۸ میلیارد تومان و برای پارک پاگر ۳ میلیارد تومان و برای بهسازی بلوار علوی که یکی از طرح‌های زیبای شهرداری است بودجه اولیه آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به همین مبلغ برای سال جدید در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: سه تقاطع غیر همسطح با قرارداد با خاتم الانبیا بعنوان پیمانکار به زودی شروع به کار خواهد کرد.