آرمان آزادی قدس شریف را امام خمینی زنده نگهداشت

قاب خبر: استاندار لرستان به مناسبت روز جهانی قدس، پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: در این پیام آمده است: روز جهانی قدس یادگار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نماد استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم است. تکلیفی که بر دوش هر مسلمان است.

از روزی که امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را تا ابد، بنام « قدس شریف» نامگذاری فرمودند ، هر «روز قدس» که فرا رسیده همبستگی و اتحاد مسلمین جهان بیش تر و یک قدم به نابودی رژیم منحوس اشغالگر و آزادی قدس شریف نزدیک ترمی شویم.

همانگونه که حضرت امام (ره)، معتقد بود که : «محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است ». بدون شک همه  اندیشمندان و سیاستمداران بین المللی ، معترف هستند که آرمان آزادی قدس شریف را امام خمینی زنده نگه داشت و با اعلام روز قدس ، اسراییل این غده  بدخیم و متعفن سرطانی را با معادله ی محو و اضمحلال تدریجی روبرو کردند.

روز قدس امسال همزمان است با اوج تنش و دودستگی و اعتراضات در درون سرزمین های اشغالی ، این رژیم منحوس ، تا بدان پایه جنایتکار است که حتی در حق ساکنین غاصب خود نیز ظلم روا می دارد و با طبقه بندی ساکنینش به شهر وندان درجه یک و دو و سه ، این غاصبین را که از کشورهای مختلف کوچ کرده و سرزمین فلسطین را اشغال کرده اند به اعتراضی خانمان بر انداز کشانده است ، روز قدس امسال می تواند حکم تیر خلاصی بر پیکر متعفن و بی رمق صهیونیست باشد بعون‌الله .
این رژیم منحوس قطعا در آستانه محو قرار داشته ، و به قول رهبر معظم انقلاب : برای رفتن عجله هم دارد.

در روز قدس بار دیگر ما با هم وهمراه با مسلمانان در جای جای عالم ،فریاد “هیهات من الذله” و مرگ بر اسرایئل سر می دهیم که این مصداق فرموده ی خداوند در قرآن کریم است که می فرمایند: “اگر گروهی مظلومانه مورد ستم قرار بگیرند، باید باقی مسلمانان برای نجات آنان بکوشند”
وعده ما با برادران و خواهران خود ، جمعه در راهپیمایی روز قدس.

فرهاد زیویار
استاندار لرستان