کمک ۲۴۰ میلیون تومانی خیرین حوزه سلامت به بیمارستان شهدای عشایر

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم آباد اظهار کرد: بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی برای رفاه حال بیماران بستری به این بیمارستان تحویل داده شد.

به گزارش قاب خبر: عباس پزشکی گفت: با توجه به شیوع کرونا و تلاش بیمارستان های استان برای تهیه اقلام بهداشتی و درمانی و تهیه داروی بیماران کووید ؛ اما خوشبختانه بیمارستان شهدای عشایر همچنان دیگر فعالیت های تخصصی خود را در شرایط کرونایی ادامه داده و در خدمت هم استانی ها بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جدید تا کنون ما توانستیم بالغ بر ۴۰ میلیون تومان را به کمک حوزه ی خیرین بیمارستان جذب کنیم .

رئیس بیمارستان شهدای عشایر اظهار کرد: در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ ، با کمک خیرین دو عدد مانیتور پرتابل ، یک عدد کابل سی آرم و سه عدد ویلچر برای استفاده ی بیماران بستری در این بیمارستان تهیه گردیده است که از نظر ریالی ، قیمت این تجهیزات چیزی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است.

دکتر پزشکی گفت : این بیمارستان آمادگی جذب هر گونه کمکی در راستای رفاه حال بیماران بستری در این بیمارستان از جانب خیرین حوزه سلامت و هم استانی های گرامی از هر نقطه ای از میهن عزیزمان دارد .

شایان ذکر خانواده خیر لرستانی جناب آقای آساره این اقلام را خریداری و در اختیار بیمارستان شهدای عشایر قرار داده است.