کلنگ زنی عملیات اجرایی تقاطع امام‌ رضا خرم‌آباد در سریعترین زمان ممکن

مدیر‌عامل هلدینگ قرارگاه خاتم الانبیا گفت: عملیلت اجرایی تقاطع امام‌رضا مسکن مهر خرم‌آباد در بلوار شهید شفیع‌پور در سریعترین زمان ممکن انجام و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش قاب خبر، محمدرضا رحمانی روز سه شنبه در بازدید از تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح اوایل تیرماه امسال آغاز شد و با پیگیری مسوولان و رفع مشکلات معارضان از پیشرفت خوبی برخوردار است، اجرای زیرسازی این طرح به پایان رسیده و اکنون عرشه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: پس از اجرای عرشه‌ها و تکمیل آن این طرح زود‌تر از بازه زمانی بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) بر لزوم اجرایی تقاطع امام رضا (ع) در بلوار شهید شفیع‌پور (مسکن مهر) خرم آباد تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح مانعی وجود ندارد،  دلیل حضور قرارگاه خاتم در پروژه های شهری، استفاده از تکنولوژی های جدید و ظرفیت‌هایی است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در قالب تهاتر دارد و می‌تواند با استفاده از سرمایه‌های غیرنقد و غیرمولدکارفرماها، برای انجام طرح‌ها در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: در سریعترین زمان ممکن توافق عملیات اجرایی این طرح انجام و کلنگ زنی خواهد شد.

رحمانی به اجرای طرح سد مخزنی تاج امیر در شهرستان نورآباد اشاره و با بیان اینکه این طرح در ایام دهه فجر بهره‌برداری خواهد شد، گفت: بخشی از پروژه ۲ خطه کردن محور مواصلاتی توره – بروجرد آماده و قسمت پایانی به زودی بهره برداری خواهد شد.