مسابقات ورزشی جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان آتش نشانی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یک دوره مسابقات ورزشی جشنواره فرهنگی و ورزشی سازمان آتش نشانی در ایستگاه شماره ۴ برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد گفت: مسابقات ورزشی آتش نشانان شهر خرم آباد با رقابت ۷ تیم ورزشی از ایستگاه های عملیاتی این سازمان برگزار شد.

مهرداد علی پناه افزود: در این دوره از مسابقات آتش نشانان در رشته های ورزشی فوتبال دستی، شطرنج ، طناب کشی و همچنین مسابقات ورزشی عملیاتی چندگانه به رقابت پرداختند و در پایان این مسابقات جذاب و دیدنی، در بخش آیتم چندگانه عملیاتی ورزشی تیم های ایستگاه شماره ۶، ایستگاه شماره ۴ و ایستگاه شماره ۳ به ترتیب رتبه های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

علی پناه تصریح کرد: در رده بندی انفرادی نیز آقایان احمد دالوند، احسان مطهری حائز رتبه های اول و دوم و آقایان مسلم حسنوند و آرمان بیرانوند به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در مسابقات فوتبال دستی تیم ایستگاه شماره ۷ متشکل از بهمن عبدلی و مرتضی امیری با شکست تیم ایستگاه شماره ۲ در مسابقه فینال مقام اول را کسب کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد اظهار کرد: مسابقات شطرنج نیز با کسب مقام اولی داوود حسنوند از ایستگاه شماره ۴ و نایب قهرمانی مرتضی امیری از ایستگاه شماره ۷ پایان یافت مقام سومی مشترک این مسابقات به آقایان علی مراد بابایی و عارف طولابی رسید.

وی گفت: در رقابت های مهیج طناب کشی تیم ایستگاه شماره ۶ در مسابقه فینال به مصاف تیم ایستگاه شماره ۴ رفته و پس از رقابتی دیدنی موفق به کسب مقام قهرمانی طناب کشی شد.