لزوم تلاش با نگاه ملی برای پیشبرد اهداف استان لرستان

معاون پارلمانی وزیر نیرو گفت: مدیران استان با نگاه ملی و در سطح ملی برای پیشبرد اهداف استان لرستان تلاش نمایند.

به گزارش قاب خبر: حیدری با اشاره به اینکه لرستان از استان های محروم کشور می باشد، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های ملی نظیر نمایندگان و مدیران ارشد استان که در سطح ملی می باشند انتظار می رود مدیران استان با نگاه ملی و در سطح ملی برای پیشبرد اهداف استان لرستان و جذب اعتبارات در این دولت که دولتی مردمی است و تمام وقت خود را برای مردم قرار داده است تلاش نمایند.

وی افزود: خدمت در این نظام یک توفیق الهی است که شامل حال همه نیروهای مجموعه صنعت آب و برق می باشد که از مدیران تا کارکنان همه را شامل می شود و همکاران خود را به خدمت خالصانه به مردم و انقلاب دعوت نمود.

حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر نیرو تمام وقت خود را جهت امور وزارتخانه قرار داده است و از نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص و جهادی است نباید این ظرفیت را از دست داد بلکه باید نهایت استفاده را از ایشان جهت بهبود شرایط و خدمت رسانی به مردم نمود.
وی با تاکید بر اینکه مساله آب و برق یکی از مسائل اول کشور است تاکید کرد به همدلی و همکاری می توان بر مسائل و مشکلات فائق آمد تا وضع موجود اصلاح و برای خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم عزیز گام های مهمی برداریم.

مشاور وزیر نیرو در ادامه با بیان مشکلات موجود در صنعت آب و برق تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت ها جهت برنامه ریزی و حل مشکلات آب و برق مردم عزیز و به خصوص روستاییان عزیز استفاده نمود و در این راستا تلاش می شود تا پروژه های ناتمام که مشکلات زیادی را برای مردم و دولت به وجود آورده است با برنامه ریزی های دقیق و تلاش های جهادی به اتمام برسند تا بتوانیم بز مشکلات آب و برق کشور فائق آییم.

حیدری در پایان آموزش، انگیزش و بهره وری نیروی انسانی را یکی از راه های پیشرفت همه جانبه کشور خواند و بر لزوم رعایت این موارد در مجموعه وزارت نیرو تاکید کرد.