لزوم تبیین ارزش های حجاب و عفاف در جامعه

استاندار لرستان بیان کرد: حجاب و عفاف منطبق با اخلاق اجتماعی و در راستای عمل به دین اسلام است

به گزارش قاب خبر: استاندار لرستان بر لزوم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تاکید کرد.

 فرهاد زیویار گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نیازمند همکاری همه اقشار و گروه‌های اثرگذار بوده و یک عزم همگانی را می طلبد تا با تبیین ارزش های آن، به درستی به نسل آینده انتقال داده شود .

وی تصریح کرد: در جوامع مسلمان، حجاب و عفاف از ارکان اصلی خانواده و جامعه محسوب می‌شود و زنان مسلمان با حضور فعال در تمامی صحنه ها، ثابت کرده اند که حجاب به هیچ عنوان محدودیت به وجود نمی آورد.

 زیویار ادامه داد: زنان به عنوان بخش مهمی از جمعیت هر جامعه نقش موثری در زندگی بشر داشته و دوام اجتماعی کاملاً وابسته به زنان و حضور آنان در عرصه های مختلف زندگی است .
 
استاندار لرستان تصریح کرد: در شریعت اسلام بر حجاب و عفاف تاکید بسیار شده و رعایت شئونات اسلامی کاملا با انسانیت آمیخته است، از این رو حجاب زنان منطبق با اخلاق اجتماعی و در راستای عمل به دین اسلام است .

 زیویار عنوان کرد: حجاب در ایران اسلامی نه به عنوان موضوعی تحمیلی بلکه به عنوان یک ارزش اجتماعی جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است و تبلیغات دشمنان نظام و انقلاب در این زمینه بی اثر و بی اعتبار است.

اجتماع بزرگ بانوان و دختران فاطمی، مدافعان حریم خانواده، یادبود شهیده فاطمه اسدی به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف در محوطه مجموعه فرهنگی تاریخی باغ گلستان قلعه فلک الافلاک برگزار شد.