فراخوان افراد بالای ۱۸ سال به واکسیناسیون کرونا

به گزارش قاب خبر: محمود ثمینی افزود: تمهیدات لازم برای تزریق واکسن در استان انجام شده و روند واکسیناسیون مطلوب است. وی ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله واکسیناسیون رده های سنی مختلف در روزهای اخیر روند بسیار مطلوبی را طی می کند و مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی همکاری می […]

به گزارش قاب خبر: محمود ثمینی افزود: تمهیدات لازم برای تزریق واکسن در استان انجام شده و روند واکسیناسیون مطلوب است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارشات واصله واکسیناسیون رده های سنی مختلف در روزهای اخیر روند بسیار مطلوبی را طی می کند و مردم نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی همکاری می کنند.

ثمینی اظهار کرد: آخرین رنگ بندی استان از نارنجی بودن وضعیت ۱۰ شهرستان و وارد شدن رومشکان به وضعیت زرد کرونا طی روزهای اخیر حکایت دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، افرادی که به هر نحو با دانش آموزان مرتبط هستند مانند معلمان، رانندگان سرویس مدارس، پدران و مادران، کسبه و سایرین حتماً نسبت به انجام واکسیناسیون به‌ موقع اقدام کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا بر تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی تاکید داشت‌.

وی ادامه داد: این طرح به خوبی در لرستان فعال بوده و در حال اجراست و در جلسه امروز موضوعاتی از قبیل رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی، تقویت بیماریابی و رسیدگی به بیماران قرنطینه شده در منازل مورد تاکید بیشتر قرار گرفت.