طبخ و توزیع یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای نذری بین مددجویان و نیازمندان لرستان

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور گفت: در دو ماهه محرم و صفر یک‌ میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است.

به گزارش قاب خبر: مجید باجلان در سفر به لرستان، افزود: برای طبخ و توزیع این میزان غذای گرم ۶۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مؤمنانه ما شاهد درخشش نیروهای جهادی، سپاه، آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بسیج، خیرین و مراکز نیکوکاری امداد بودیم که در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خورد.

باجلان با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های وزارت بهداشت در تمام مراحل طبخ و توزیع غذای گرم، عنوان کرد: در مناطق صعب‌العبور که امکان توزیع غذای گرم با حفظ نکات بهداشتی وجود نداشت، کمیته امداد با همراهی گروه‌های مردمی اقدام به توزیع ۱۴۰ هزار بسته‌های ارزاق به خانواده‌های نیازمند کرد.

معاون اداری مالی مرکز تأکید کرد: در پویش ملی طرح نذر سردار شهید سلیمانی، ۳۹۰۰۰ بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت جمع کمک‌های انجام شده به میزان ۶۸ میلیارد تومان بوده که تماماً از محل کمک‌های مردمی و خیر بوده است.

وی در خصوص ساخت منازل نیمه‌تمام مددجویان تأکید کرد: اعتبار لازم جهت تکمیل منزل این عزیزان اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

باجلان اضافه کرد: همه ما مددکار و خادم مردم هستیم و هدف اصلی خدمت به مددجویان و نیازمندان که ولی‌نعمت ما هستند است، در راستای رسیدن به این هدف بزرگ و ایجاد انگیزه تا جایی که امکان دارد باید دغدغه همکاران را رفع کنیم.