ضرورت ارزیابی دقیق و علمی زیست محیطی طرحهای عمرانی

قاب خبر: مدیرکل، معاونت توسعه و منابع انسانی، رئیس اداره حراست و رئیس اداره پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان با مدیرکل دیوان محاسبات استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: مدیرکل دیوان محاسبات لرستان گفت: محیط زیست بزرگترین بیت المال است که در دست همه ما به عنوان یک امانت گران بها قرار دارد و همه ملزم به حفظ این بیت المال هستیم.

جمالی نژاد افزود: بهترین و مفیدترین روش محاسبات همان محاسبات درون سازمانی و دقت در انجام امورات در چارچوب قوانین است که می‌بایست در ادارات نهادینه و اجرایی شود.

وی ادامه داد؛ دیوان محاسبات برای موفقیت دستگاه‌های اجرایی استان در انجام درست و قانونی امورات محوله در کنار آن‌ها قرار دارد و از هیچ کوششی برای این امر مهم فروگذار نخواهد بود.

مدیر کل دیوان محاسبات استان بر ارزیابی دقیق و علمی زیست محیطی طرحهای عمرانی تاکید و پایش واحد‌های الاینده استان را برای حفظ طبیعت و محیط زیست استان مهم دانست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: امیدواریم با همکاری و رهنمودهای ارشادی دیوان محاسبات استان بتواند در انجام امورات محوله سازمانی و در واقع حفظ بیت‌المال، سربلند عمل نماید که منتج به نتایج خوبی در بهبود حفاظت محیط زیست استان شود.