سطح پایین زیرساخت ها برای رفع بیکاری در لرستان

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: زیرساخت های لرستان برای رفع بیکاری، در سطح بسیار پایینی است.

به گزارش قاب خبر: حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی در مراسم معارفه استاندار لرستان؛  افزود: این در حالی است که استان بهترین و بیشترین ظرفیت ها را دارد اما متاسفانه تاکنون از این ظرفیت ها ؛ استفاده بهینه صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون تدبیر درستی نسبت به لرستان در سطح استان و ملی  صورت نگرفته است و همین امر باعث شده است تا لرستان وضعیت خوبی در تمامی حوزه ها نداشته باشد.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به نیاز لرستان به توجه به مشکلات و زیرساخت ها در سطح کلان، اظهار کرد: احیا واحد‌های اقتصادی و کارخانه ها،  افزایش توان مدیریتی، بالا بردن قدرت ریسک پذیری در بین مدیران ارشد، ایجاد سرمایه گذاری  رونق  کسب و کار و … در این استان باید در راس و اولویت قرار بگیرد تا بتوانیم در کوتاه مدت شاهد کاهش و در بلند مدت رفع مشکلات باشیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از مشکلات لرستان باید به صورت فوری حل شوند وگرنه تبعات منفی آن را جبرانی نیست .

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی لرستان، کارخانه های ایجاد نشده، واحد‌های تعطیل شده، بیکاری و فقر مفرط و… در لرستان نیازمند رفع فوری و حمایت قاطع دولت است.

حجت الاسلام مبلغی اظهار کرد: لرستان در حوزه های منابع آبی، خاکی، کشاورزی و … دارای ظرفیت های بسیار زیادی است و در صورت عدم استفاده از آنها ؛ کماکان باید در بدترین وضعیت اقتصادی و معیشتی به سر ببریم.