دنیا قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی را باور کرده است

استاندار لرستان با اشاره به اینکه قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی در منطقه برای همه باور شده است، گفت: دشمن می‌داند که اگر دست از پا خطا کنند قطعاً ضربات به آنها محکم‌تر خواهد بود.

به گزارش قاب خبر ، ابوطالب شفقت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به‌ضرورت تبیین حماسه دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان اظهار کرد: امروز استکبار فهمیده که ملت ایران محور هدایت مقاومت در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک مقطع برجسته تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: جوانان و نسل‌های آینده باید بدانند که دفاع مقدس چه تأثیراتی در نظام مقدس داشته است.

استاندار لرستان گفت: جوانان و نسل‌های آینده باید بدانند که ایران توانست در وضع و شرایط سخت چه اقتداری آفریده و آن را به پیروزی تبدیل کرد.
شفقت بیان کرد: امروز دشمن به اقتدار، قدرت، توانمندی، علم و ایمان ملت ما اعتراف دارد و نمی‌تواند نسبت به ایران اسلامی کج‌اندیشی کند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال گذشته فرمودن« اگر به واقعه دفاع مقدس به‌دقت نگاه کنید می‌بینید هر تکه آن به حدی زیبایی و ظرافت دارد که انسان را به حیرت در می‌آورد» گفت: اگر همه ابعاد دفاع مقدس را بشکافیم متوجه زیبایی و ظرفیت آن خواهیم بود.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه جنگ برای از بین‌بردن انقلاب اسلامی شروع شد، بیان کرد: دفاع مقدس تنها مبارزه با صدام نبود چون همه دنیا مقابل جمهوری اسلامی ایستاده بودند.

شفقت با بیان اینکه مردم ایران از همه اقشارهمه‌وهمه به فرماندهی امام(ره) به میدان آمدند و توانستند پیروز از میدان بیرون بیایند، گفت: در دفاع مقدس مسجد بزرگ‌ترین پایگاه پشتیبان جنگ بود.
وی افزود: جوانان باید بدانند جنگ را صدام شروع کرد اما مشوق آن آمریکا بود و اروپا، کشورهای عربی و شوروی سابق هم از هیچ کمکی به صدام دریغ نکردند.

دفاع مقدس منجر به صدور انقلاب اسلامی شد
استاندار لرستان با بیان این جنگ برای تمامیت ایران اسلامی و ازبین‌بردن نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: غافل از اینکه جمهوری اسلامی با پیوند مردم و امام(ره) و با اعتقاد به خدامحوری ایجاد شد.
شفقت با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشت، خاطرنشان کرد: اما نکته و دستاورد مهم دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی بود، انقلابی که یک تفکر و اندیشه بود.
وی با بیان اینکه امروز اثرات صدور انقلاب اسلامی را در محور مقاومت می‌بینیم، گفت: دفاع مقدس پرده تزویر و دروغ‌گویی استکبار را به نمایش گذاشت و باعث شد ریشه انقلاب اسلامی استحکام پیدا کند.
استاندار لرستان بیان کرد: به برکت دفاع مقدس مرز راهبردی انقلاب اسلامی امروز از ۲ هزار کیلومتر عبور کرده است.
شفقت با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد ما باور کنیم که باید خودمان باشیم و به کسی متوسل نشویم، گفت: امروز نیروهای مسلح از هر لحاظ کامل است و اقتدار پهپاد ما در رزم هوایی زبانزد است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی در منطقه برای همه باور شده است، گفت: دشمن می‌داند که اگر دست از پا خطا کنند قطعاً ضربات به آنها محکم‌تر خواهد بود.
شفقت با اشاره به اینکه هیبت رژیم صهیونیستی از بین رفته است، خاطرنشان کرد: ما با افتخار اعلام می‌کنیم هر کسی علیه استکبار مبارزه کند تحت حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.