تامین زیرساخت‌های اردوگاه راهیان نور شهید بهشتی خرم آباد

مدیر کل دفتر فنی استانداری از رفع مشکلات و تامین زیرساخت‌های اردوگاه راهیان نور شهید بهشتی خرم آباد خبر داد.
به گزارش قاب خبر، احسان کرم‌زاده درم جلسه کارگروه راهیان نور لرستان به تاکیدات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) و اهتمام ویژه دولت مردمی در امر مهم جهاد تبیین و اهمیت توجه به کاروان‌های راهیان نور اشاره و اظهار کرد: در این راستا و به منظور فراهم کردن بستر مناسب امروز دومین جلسه برگزار شد و دستگاه‌ها گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند.

وی با اشاره به آغاز سفرهای مردم به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، افزود: زیرساخت‌های اردوگاه راهیان نور شهید بهشتی خرم‌آباد نیاز به تکمیل و بازسازی دارد که در جلسه امروز نکات مورد نظر مطرح و بررسی شد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان با بیان اینکه بررسی، رفع مشکلات و تامین زیرساخت‌های اردوگاه راهیان نور شهید بهشتی خرم آباد اولویت این کارگروه است، افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به تامین اعتبار در این خصوص طی یک ماه آینده نسبت به رفع نواقص اقدام خواهند کرد.

وی از اختصاص ۱۰هزار متر زمین جهت احداث اردوگاه دائم راهیان نور لرستان در خرمشهر خبر داد و گفت: برای احداث این اردوگاه شهرداری خرم‌آباد پس از فراهم‌ کردن بستر قانونی لازم و تخصیص اعتبار توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام خواهد کرد.