تامین اجتماعی لرستان در زمره برترین های کشور در حوزه پاسخگویی به مردم
به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: منوچهر گودرزی بیان کرد: در ارزیابی ستاد سازمان تامین اجتماعی کشور در سه ماهه آخر سال گذشته ، این اداره کل در زمره استانهای برتر کشور درحوزه پاسخگویی و مشاوره به مردم قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۸ هزار فقره مشاوره حضوری توسط همکاران اداره کل و شعب استان انجام گرفته و بیش از ۲ هزار فقره درخواست نیز در درگاههای ارتباطی این مجموعه ثبت سیستم و در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده شده است .
گودرزی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف پیشتاز است.
وی عنوان کرد: در سامانه es (درگاه خدمات غیرحضوری ) بیش از ۲۲۰ ایستگاه یا فرایند کاری به ثبت رسیده است و ۴۱ سرویس یا خدمت بیمه ای به مخاطبین اعم از بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران به صورت غیرحضوری عرضه می شود.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰