بهره‌مندی کارگران و راهبانان راه‌آهن لرستان از مزیای مشاغل سخت

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: راهبانان و کارگران راه‌آهن که در مسیر خط ریلی کار می‌کنند از مزایای اشتغال در مشاغل سخت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش قاب خبر: سید فرهاد ناصری امروز هفتم دی ماه به همراه اعضای کمیته بررسی مشاغل سخت و زیان‌آور استان از خطوط ریلی ایستگاه راه‌آهن سپیددشت تا ایستگاه پنج راه‌آهن لرستان بازدید و از نزدیک با مشاغل سخت کارگران خط ریلی آشنا شد و در جمع کارگران راهبان به امنیت سیر قطار، شکستگی ریل و ریزش سنگ اشاره کرد.

وی افزود: راه‌آهن و امنیت مسیر آن مقوله‌هایی قابل توجه هستند و شما کارگران با تلاش و کوشش بسیار برای امنیت جان مسافران، کشور و استان ایثار و از خودگذشتگی می‌کنید و این تلاش و سخت‌کوشی جای تقدیر دارد.

این مسئول بیان کرد: در کنار شما حضور یافتیم تا از نزدیک شاهد سختی کار شما و تلاش شما برای معیشت و امنیت کشور باشیم و در این راه از شما کارگران حمایت می‌کنیم.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد : تمام کارگران راهبان که در طول خط ریلی به صورت شبانه‌روزی با سخت کوشی در این مسیر کار می‌کنند از مزایای بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان‌آور بهره مند خواهند شد.