برگزاری نخستین همایش روایت پیشرفت با عنوان قهرمانی در میان ما

از سوی واحد روایت پیشرفت حوزه_هنری لرستان و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی، قرارگاه صاحب الامر عج و اداره کل آموزش و پرورش نخستین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از فعالان و‌ کنشگران فرهنگی اجتماعی استان در تالار ماه این حوزه برگزار شد.

به گزارش قاب خبر: در این برنامه از سه نفر از افراد موفق و تاثیرگذار در عرصه های مختلف کارآفرینی، علمی و ورزشی استان دعوت شده بود تا در زمینه موفقیت ها و طی کردن مسیرهای پیشرفت روایت خود را بیان کنند.

محسن عرفان کارآفرین موفق، زینب مرادی قهرمان ورزشی پاراآسیا و هاجر باقری طولابی مخترع جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح حالی از زندگی خود؛ راههای رسیدن به موفقیت ها و مسایل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.

مسئول واحد روایت پیشرفت حوزه هنری لرستان؛ هدف از برگزاری این همایش را معرفی افراد موفق و توانمند به عنوان الگوهای تاثیر گذار برای امیدآفرینی در جامعه، آگاهی بیشتر از روش دستیابی به پیشرفت و پرورش توانایی ها به ویژه به قشر جوان و نوجوان عنوان کرد.

اجرای سرود دختران و پسران گروه آسمان و اجرای استندآپ کمدی با موضوع کشف استعدادهای کودکان در خانواده از جمله بخش های دیگر این همایش بود.