الگو بودن شهید سلیمانی برای حرکت جهانی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: در ۱۳ دی سال 1398، کام همه آزادگان جهان از شهادت حاج قاسم سلیمانی تلخ شد. این سرباز سرافراز اسلام شخصیت ممتازی داشت، آنچه که ما شنیده‌ایم در بعد نظامی است اما این شخصیت بزرگ در ابعاد گوناگون ممتاز بود.

به گزارش قاب خبر: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی اظهار کرد: شهید سلیمانی الگوی بی بدیل برای حرکت جهانی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مجاهدت مستمر و بی وقفه ایشان از وقتی آشکار شد که ایشان و هم رزمانش در تقابل و تعارض با نظام سلطه در سوریه و عراق و مبارزه با داعش قرار گرفتند، هر چند ایشان از جهت سیاسی، دیپلماسی، فرهنگی، اجتماعی، خدمات رسانی، عمرانی، محرومیت زدایی و… ممتاز بود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: این شهید والامقام محور مقاومت را شکل داد و قدرت آنها را چندین برابر کرد، و امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی ما به ارمغان آورد. باید قرن‌ها بگذرد که خدمات و فعالیت‌های ایشان در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورها گفته شوند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: : سردار سلیمانی راه عزت، حق طلبی و ایستادگی در برابر دشمنان را به آزادگان جهان نشان داد.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی، قهرمانی است که مدال مبارزه با تروریست‌های آمریکایی، اسرائیلی و همه هم پیمانان آنها برای همیشه تاریخ به همراه خود دارد.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: ایشان راه عزت، حق طلبی و مقاومت در مقابل ظلم، زور و جنگ طلبان را به همه آزادگان جهان نشان داد و خون خواهی سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری آموخت، آموخته‌های خود را به مجاهدان و مدافعان حرم در همه کشور منتقل کرد و طیف‌های مختلفی را به لحاظ فکری، عملی و عاطفی به ولی زمان خود متصل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ویژگی‌های منحصر به فرد آن باید به نسل‌های آینده منتقل شود.