اقدام مثبت و علمی راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

استاندار لرستان گفت: راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد یک اقدام علمی و مثبت است و بی شک این مرکز می‌تواند در توسعه‌ با برنامه و هدفمند شهر خرم‌آباد نقش مهمی ایفا نماید.

به گزارش قاب خبر: فرهاد زیویار در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و شهردار این شهر، ادامه داد: اگر همه ما بتوانیم از ظرفیت نخبگان داخل استان، به‌خوبی استفاده کنیم تا حدود زیادی مشکلات مرتفع خواهند شد.

وی عنوان کرد: سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد یک جوان خوش سابقه و با انگیزه، و امیدوار کننده است.

استاندار لرستان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر گفت: سوابق، ظرفیت‌ها و تبار شما را می‌شناسم، امیدوارم با برنامه‌ریزی، همراهی و اتحاد عملکرد قابل قبولی از خود برجای بگذارید.

زیویار در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: در استان لرستان توجه و آشنایی به قانون باید خیلی بیشتر از قبل باشد، ما اگر قانون را بشناسیم، قطعا بهتر عمل می‌کنیم.

وی افزود: روز گذشته به صورت میدانی پروژه‌های مختلف استان را دیدم، متاسفانه لجاجت و عدم اشراف به قانون باعث شده است، ده‌ها میلیون دلار سرمایه‌گذاری در داخل استان متوقف شود.

زیویار اظهار کرد: در استان لرستان، استعداد و ظرفیت است، ولی مدیریت کارآمد نبوده است، مدیریتی که بتواند پتانسیل‌ها و نخبگان را شناسایی نماید.

استاندار لرستان بیان کرد: در بحث واگذاری پروژه‌ها بسیار ضعیف عمل شده است، من سوپرمن نیستم و امکان اینکه یک شبه همه مشکلات حل شود، میسر نیست، اما با ایده و استفاده از تمام ظرفیت‌ها با تحمل یکدیگر با همدلی هیچ کاری نشد، ندارد