همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف برق با شعار «همدلی برای روشنایی ایران» و در راستای پویش ملی ۲۵ درجه قرار همدلی، هفتمین روز این هفته با عنوان «عدالت و همدلی» نامگذاری شده است.
در این روز با محوریت «برق، عدالت و حقوق مردم» و با شعار «برق برای همه، مسئولیت برای همه»، بر ضرورت رعایت عدالت در مصرف انرژی و بهرهمندی عادلانه تمامی شهروندان از نعمت برق تأکید میشود.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ضمن دعوت از عموم مردم به مدیریت مصرف برق، بر نقش همگانی در حفظ پایداری شبکه و تأمین عادلانه انرژی در روزهای اوج مصرف تأکید کرد.

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰