همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف برق با شعار «همدلی برای روشنایی ایران» و در راستای پیوستن به پویش ملی ۲۵ درجه قرار همدلی، ششمین روز از این هفته با عنوان «راویان همدلی» نامگذاری شده است.
در این روز با محوریت «برق، روایتگری و جهاد تبیین» و با شعار «هر ایرانی راوی روشنایی»، بر نقش مهم آگاهیبخشی عمومی و مشارکت همگانی در مدیریت مصرف برق تأکید میشود.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان ضمن دعوت از شهروندان برای همراهی در این پویش ملی، بر ضرورت ترویج فرهنگ مصرف بهینه و مسئولیتپذیری اجتماعی در عبور از پیک بار تابستان تأکید کرد.

ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰