جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

سنت حسنه گلریزان و برنامه ورزش زورخانه ای در شهرستان خرم آباد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، همراهی و همکاری پیشکسوتان این ورزش پهلوانی در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

به گزارش اختصاصی قاب خبر: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ترویج ورزش پهلوانی موجب سعادتمندی و هدایت زندانیان خواهد شد.

آرش قیاسیان بیان کرد: با ترویج این ورزش در تمام شهرستان‌ها و استمرار آن تغییری هدفمند در شخصیت زندانیان ایجاد می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و امور جوانان استان لرستان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اظهار کرد: آئین پهلوانی، جوانمردی و فتوت در تمدن کشور ما نهادینه شده است و همان طور سلسله وار با تمدن اسلامی گره خورده است.

قیاسیان افزود: پهلوانان و قهرمانانی در طول تاریخ داشته ایم که سرشت نبوت، پهلوانی و خصایص نیکو را در جامعه و مدنیت ما نهادینه کرده اند.

وی ادامه داد: امروز به لطف خیرین و نیکوکاران جمع شده ایم تا بر حسب اتفاق یا تصادف گرفتار شده اند را از این وضعیت رها کنیم .

قیاسیان بیان کرد: در تاریخ ما در دایره نبوت، حلقه امامت و آئین فتوت موجزده است و بر فرهنگ ما نهادینه شده است با تاسی از حضرت علی (ع) جمع شده ایم تا بتوانیم کسی را از بند رها کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: به عنوان نماینده ورزش و قهرمانان از زحمات مسئولین ستادی، ارگانهای دولتی و نظامی، نیروهای انقلابی و بسیج ورزشکاران تقدیر و تشکر می کنم.