طلب یک هزار و ۲۱ میلیاردی شرکت برق لرستان از مشترکان
به گزارش قاب خبر: شیرزاد جمشیدی تصریح کرد: این موضوع باید بهصورت یک اولویت اساسی در دستور کار همه واحدها قرار گیرد. با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط دشوار مردم در ماههای گذشته، رعایت حال مشترکان در کنار پیگیری حقوق قانونی شرکت، امری ضروری و مورد تأکید وزارت نیرو است.
وی ادامه داد: راهاندازی کارگروه ویژه پیگیری مطالبات، تقویت ارتباط با مشترکان و بهرهگیری از ظرفیتهای قانونی از جمله این اقدامات است. مدیریت بار یک فعالیت تخصصی و چندبُعدی است که نیازمند مشارکت تمامی واحدهای فنی، خدماترسانی و اطلاعرسانی است.
جمشیدی با اشاره به اجرای برنامههای پاسخگویی بار در استان، گفت: شناسایی مشترکان پرمصرف و آگاهسازی آنان بهطور منظم در حال اجراست. طبق برنامهریزیهای وزارت نیرو، برخورد با مشترکان بدمصرف خانگی و تجاری با جدیت بیشتری دنبال میشود و قرائت لوازم اندازهگیری مشترکان پرمصرف هر ۱۵ روز یکبار در دستور کار قرار گرفته است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰