تجهیز شرکت برق لرستان به دستگاه مونوپل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: با توجه به اینکه استان در منطقه بحرانی کشور از حیث بلایای طبیعی قرار دارد. از نظر شرایط جغرافیایی نیز یک استان کوهستانی بوده لذا پرسنل شرکت در مواقع بحران با مشکل ارتباط بی سیمی روبرو می شوند.

به گزارش قاب خبر: فریدون خودنیا تصریح کرد: لذا به منظور خدمات رسانی بهتر در مواقع ضروری و زمانهای بحران هم استانی ها توسط پرسنل شرکت و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آمادگی در زمان های بحران و پدافند غیر عامل این شرکت با هزینه‌ای بالغ بر چهار هزار میلیون ریال مبادرت به خرید یک دستگاه مونوپل نموده که بر روی یک دستگاه وانت مزدا نصب گردیده است.

وی افزود: دستگاه مونوپل با توجه به اینکه جابجایی آن بسیار راحت و آسان است به منظور رفع ضعف سیگنال دهی در مناطق شهری و روستایی و جاهای صعب العبور در زمان بحران در محل حادثه قرار می‌گیرد و ضعف سیگنال به وجود آمده را برطرف می سازد و ارتباطات بی سیمی به صورت پایدار برقرار می شود.

وی گفت: از مزایای استفاده از دستگاه مونوپل می توان به جابجایی آسان، استحکام مناسب، قدرت مانور عالی و سهولت در تعمیرات آن اشاره کرد .ایشان افزود شرکت توزیع برق لرستان با خرید این تجهیز جز‌‌‌ اولین شرکت های توزیع برق کشور می شود که به تجهیز ارتباطی مجهز می شود.