بهره‌برداری از ۸۴ کارگاه کوچک مقیاس در لرستان

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۸۴ کارگاه کوچک مقیاس در شهرک‌های صنعتی استان تا ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

فرزاد محمدی تصریح کرد: رشد صنعتی در هر جامعه‌ای با درگیر کردن جوانان جویای کار و دغدغه‌مند رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: به جای واگذاری زمین به این جوانان و متقاضیان انجام کار، کلید کارگاه را در دست صاحبان صنایع کوچک قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان عنوان کرد: افرادی که دارای سرمایه خرد و کمی هستند می‌توانند در کارگاه‌های کوچک مقیاسی که شرکت‌شهرک‌های صنعتی برای آنان در نظر گرفته کار خود را شروع کنند.

محمدی گفت: در مجموع عملیات ساخت ۱۰۸ واحد کارگاهی کوچک مقیاس در شهرک‌های صنعتی استان شروع شده و بجز شهرک صنعتی دورود، ۸۴ کارگاه کوچک مقیاس تا ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند و با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی اظهار کرد: روند واگذاری این واحدهای کارگاهی به صورت نقد و اقساط خواهد بود، این کارگاه‌ها از معافیت مالیاتی برخوردارند و هیچ هزینه‌ای بابت تغییر کاربری پرداخت نخواهند کرد و ریالی بابت پایان کار از آنها اخذ نمی‌شود و از حمایت شهرک‌های صنعتی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: واگذاری کارگاه‌های مذکور به صاحبان صنایع کوچک به صورت نقد و اقساط و بین یک تا سه سال با نرخ ۲۰ درصد است.