اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در راستای مدیریت مصرف برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان به دلیل همکاری بسیار خوب و اثربخش صدا و سیمای مرکز لرستان در پیک بار تابستان گذشته از مدیرکل و عوامل این مجموعه تقدیر و تجلیل بعمل آورد

به گزارش قاب خبر: مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در خصوص مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: در تابستان بسیار گرم سال گذشته صدا و سیمای لرستان با پخش برنامه های آموزشی و تولید محتوا با موضوع مدیریت مصرف، نقش بسزایی در همراهی مردم و ترغیب آنان به مصرف بهینه برق ایفا کرد.

مهران امیری با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در این فصل، از صدا و سیما درخواست کرد در سال جاری نیز نسبت به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شیروی مدیرکل صدا و سیمای لرستان، ضمن ابراز خرسندی از تعامل سازنده با شرکت توزیع برق لرستان، اظهار کرد: صدا و سیما همواره در کنار دستگاههای اجرایی استان بوده و در جهت رفع مشکلات و چالش های موجود در استان تلاش خواهد کرد.

گفتنی است در پایان دیدار با اهداء لوح تقدیر از زحمات و تلاش های مدیر کل و عوامل صدا و سیمای مرکز لرستان در راستای همکاری با شرکت توزیع برق استان در پیک بار تابستان سال گذشته، تجلیل بعمل آمد