توفیق خدمت به مردم بزرگترین افتخار کارکنان انتظامی 

فرمانده انتظامی استان در جلسه جمع بندي نظارت تخصصي فرماندهي انتظامي۲ شهرستان بروجرد گفت: توفيق خدمت به مردم بزرگترين افتخار کارکنان انتظامي است.

به گزارش قاب خبر: سردار یحیی الهی‌در جلسه جمع بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد، گفت: برای اینکه یک دستگاه به خوبی کار کند باید همه کارکنان در همه رده های ماموریتی هماهنگ باشند و در سایه این همدلی و هم افزایی می توان به بازدهی و اثربخشی قابل قبولی رسید.

وی با اشاره اینکه توفیق خدمت به مردم بزرگترین افتخار کارکنان فراجا است، بیان کرد: وجه تمایز پلیس ایران؛ ایمان و اعتقاد و ولایتمداری است و در سایه این ایمان و اعتقاد است که کارکنان، کار سخت انتظامی را با امید به آینده و پاداش روز قیامت این کار سخت را به جان می خرند و شما می بینید برای امنیت و آرامش مردم از جان خود می گذرند تا آسایش و آرامش جامعه را فراهم آورند.

سردار الهی تلاش در جهت ارائه خدمات بی منت به مردم و عمل به دستورات سلسه مراتب را از جمله ویژگی های پلیس جوامعه اسلامی دانست، و گفت: در راس این سلسله مراتب فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری” مدظله العالی” قرار دارد و عمل به اوامر ایشان از دو جهت بر ما تکلیف است، یک وظیفه و تکلیف قانونی که موظف به اجرای اوامر ایشان در سلسله مراتب انتظامی چون ما نظامی هستیم و دیگری چون ولی امر ماست امر ایشان برای ما تکلیف است و باید به آن عمل کنیم.

این مقام ارشد انتظامی در لرستان با اشاره به بیان مقام معظم رهبری “مدظله العالی” که کارکنان انتظامی به معنای کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند گفت: مجاهد فی سبیل الله کسی است که در انجام کار و امورات محوله ، کسی جز خدا را نبیند و جز رضای خداوند متعال هیچ چیز مد نظرش نباشد و چنین کسی خوشحال است چون می داند کارش را خدا می بیند و به این امید زندگی می کند.

سردار الهی کار جهادی و انقلابی را رمز موفقیت نظام اسلامی در چهل و پنج سال گذشته دانست و عنوان کرد: در نظام اسلامی نمی شود و نمی توانیم، نداریم و باید با تلاش مضاعف و بهره گیری از داشته ها به بهترین نحو؛ مدیریت و تدبیر کنیم و با توجه به راهبرد مهم فراجا یعنی تامین امنیت با تعامل با همه ادرات، سازمان ها و مردم همه را برای تامین امنیت جامعه به کمک بگیریم و این را باید یکی از خصیصه های مهم برای رسیدن به موفقیت برای یک فرمانده دانست.

فرمانده انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۵۰۰ شهید شهرستان بروجرد و ۱۰۱ شهید امنیت این شهرستان با بیان اینکه ایثارگری شهدا، برگرفته از اعتقاد راسخ و یقین آنان بوده است و ما میراث دار خون شهدا هستیم گفت: شهدا بر اعمال و کردار ما حاضر و ناظرند و در آخرت باید پاسخگوی آنان باشیم.