واگذاری یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان در جلسه شورای عالی مسکن از واگذاری یک هزار و ۷۴۱واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی لرستان خبر داد.

به گزارش قاب خبر: درشانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست رییس جمهور‌برگزارشد، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به بهره برداری رسید.

پویا تابعی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره یاری رسان مستضعفان و اقشار آسیب دیده جامعه است و اکنون نیز در جهت تامین مسکن این افراد گام های بزرگی برداشته شده که در این راستا امروز همزمان در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس جمهور بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد که در این میان سهم استان لرستان یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی بود.

وی تصریح کرد:براساس تفاهم نامه منعقدشده فی مابین بنیادمسکن انقلاب اسلامی،کمیته امدادامام خمینی(ره) و بسیج سازندگی کشورعملیات احداث ۴۰هزارواحدمسکن روستایی درسطح کشور در دستورکارقرارگرفته است.

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان اظهارکرد: در فاز نخست این تفاهم نامه سهمیه استان لرستان احداث یک هزارو۷۰ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان لرستان می باشد

تابعی در ادامه افزود:براساس تفاهم نامه اخیر فی مابین بنیادمسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی کاراحداث ۵ هزارواحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در دستور کارقرارگرفته است که سهم استان لرستان براساس این تفاهم نامه احداث ۳۵۰ واحد مسکونی می باشد.