نبض توسعه اقتصادی در دستان فعالان عرصه حمل و نقل

مدیرکل راهداری لرستان در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل و راهداری مطرح کرد:نبض توسعه اقتصادی در دستان فعالان عرصه حمل و نقل است.

مرتضی شیروانی اظهار کرد: امروز نبض توسعه اقتصادی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل است.

وی به عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی ۸ ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در حوزه ساخت و توسعه راه های روستایی، ۷۳ کیلومتر راه روستایی استان آسفالت شده، همچنین ۹۲ کیلومتر نیز زیرسازی راه روستایی انجام گرفته است.

شیروانی بیان کرد: تعمیر و نگهداری ۱۴۲ کیلومتر سیستم روشنایی و اجرای روشنایی در ۱۵ نقطه از محورهای شریانی استان طی ابتدای سال تا کنون صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به نصب بیش از ۱۰۰ هزار تابلوی علائم و تابلو طی هشت ماهه امسال، تصریح کرد: در مجموع ۱۴۴۵ میلیارد تومان طی این بازه زمانی در حوزه حمل و نقل و راهداری استان کار شده است.

شیروانی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیون و ۶۳۴ هزار تن کالا و بیش از یک میلیون مسافر در استان جابجا شده است.

وی با اشاره صدور به هزار و ۵۱ بارنامه ترافیکی، تصریح کرد: امسال همچنین جابجایی ۶۰ هزار زائر اربعین حسینی را در استان داشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به روکش آسفالت ۲۹۵ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی استان از ابتدای سال،  ادامه داد: در این مدت خط کشی راه‌ها به طول ۳ هزار کیلومتر انجام گرفته است.