حضرت محمد مصطفی(ص) تاثیرگذارترین فرد تاریخ زندگی بشر

قاب خبر: جشن ولادت حضرت رسول اکرم (س) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری ، مدیر عامل وکارکنان شرکت گاز استان لرستان برگزار شد.

به گزارش قاب خبر:  مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (س) و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: حضرت محمد مصطفی(ص) تاثیرگذارترین فرد تاریخ زندگی بشر است و نهال اسلام با تلاش های پیامبر بزرگ اسلام بود که بارور و تنومند شد و امیدوارم همه ما با تأسی از اخلاق و رفتار پیامبر اکرم و ائمه معصومین بتوانیم در کار و زندگی و بخصوص تربیت فرزندانمان موفق باشیم.

کرم گودرزی ادامه داد: امام جعفر صادق (ع) به عنوان احیاگر مذهب تشیع با زمان شناسی دقیق و شناخت محیط پیرامونی و تربیت عالمان دینی توانست مانع از انحراف دین و مذهب تشیع گردد و به جرات می توان گفت دانشمندان مکتب این امام همام از جهت کمیت و کیفیت در تاریخ بشریت کم نظیر بوده اند.

گودرزی با بیان اینکه نتیجه کار و تلاش را همگان بصورت عملی مشاهده می کنند، افزود: افتخار آفرینی شرکت گاز استان لرستان در ارائه خدمات گازرسانی به هم استانی ها و اعتماد به شرکت گاز جز افتخارات ارزشمند خانواده بزرگ شرکت گاز استان میباشد که این مهم با همکاری ، همراهی و همدلی خانواده های کارکنان محقق شده است.

یادآور می‌شود در این مراسم، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، همچون اجرای مولودی و مسابقه انجام گرفت.