مرکز درمان ناباروی در لرستان راه اندازی می شود

قاب خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رابطه با روند پیشرفت مرکز درمان ناباروری دانشگاه، گفت: در این راستا قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد شده و این مرکز تا ۳ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش قاب خبر: بهرام دلفان  در جلسه قراگاه جوانی جمعیت لرستان با اشاره به راه اندازی مرکز نفس در این شهرستان، تصریح کرد: افرادی که به مرکز نفس مراجعه می‌کنند، چنانچه فاقد بیمه باشند، باید توسط کارشناس این مرکز به اداره بیمه سلامت ارجاع شوند تا تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی افزود: همچنین لازم است که سازمان‌های حمایت‌گر بهزیستی و کمیته امداد در زمینه حمایت مراجعین مرکز نفس که تحت پوشش آنها قرار دارند، اقدام کرده و اگر مراجعه کننده تحت پوشش سازمان‌های حمایتگر نبود، برای حمایت به جاهای دیگر ارجاع داده شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در رابطه با روند پیشرفت مرکز درمان ناباروری دانشگاه خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتی که سبب تاخیر در راه‌اندازی این مرکز شده، علت‌یابی و این مرکز به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

دلفان گفت: عواملی که باعث تاخیر در تکمیل این پروژه شده بودند، شناسایی شده‌اند. در این راستا قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد شده و طبق ان این مرکز تا ۳ ماه آینده تکمیل خواهد شد.