افتتاحیه و کلنگ زنی ۲۰۰ پروژه گازرسانی لرستان در هفته دولت 

قاب خبر: مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افتتاح ، بهره برداری و کلنگ زن 200 پروژه گازرسانی همزمان با هفته دولت در شهریوماه خبر داد.

به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی بیان کرد: به حول و قوه الهی و با تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان، در هفته دولت گازرسانی به ۷۵ روستا، ۷۸ واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و ساختمان اداری ناحیه اشترینان با اعتباری بالغ بر ۸۹۰ میلیارد ریال در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۵ روستا و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد نیز با اعتباری بالغ بر ۴۴۶ میلیارد ریال شروع خواهد شد.

گودرزی افزود: این شرکت در ادامه روند توسعه گازرسانی و خدمات رسانی در استان لرستان، تاکنون گازرسانی به ۳۱ شهر، ۲۱۸۱ روستا و همچنین ۳۰۰۰ واحد تولیدی، صنعتی وکشاورزی را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: خدمت به مردم و توجه به تمامی نقاط استان در راستای گازرسانی و ایجاد رفاه موجب افتخار همه کارکنان این شرکت می باشد که در این راستا ضریب نفوذ گازرسانی شهری با ۹۹٫۸ درصد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی با ۹۶٫۴ درصد بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز استان می باشد.