آسفالت ۱۳ کیلومتر راه روستایی در پلدختر

قاب خبر: رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۱۳ کیلومتر از راه روستایی تخت چان پلدختر زیرسازی و آسفالت شده و در حال حاضر ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش قاب خبر: نوری منصوری تصریح کرد: با توجه به صعب العبور بودن مسیر۱۳ کیلومتر از پروژه زیرسازی و آسفالت شده و سه کیلومتر دیگر تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

وی افزود: هزینه آسفالت این محور ۲۰ میلیاردتومان است که مبلغ پنج میلیارد تومان جهت خرید قیر مورد نیاز این محور توسط بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان تامین شده است.

منصوری عنوان کرد: محور گردشگری تخت چان به طول ۲۶ کیلومتر از مناطق دور دست و صعب العبور شهرستان پلدختر است که عملیات اجرایی احداث ۱۶ کیلومتر از این مسیر با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان و بسیج سازندگی به صورت مشارکتی در سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

رییس اداره ساخت راه های روستایی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه این مسیر از مناطق گردشگری بوده و راه دسترسی پنج روستا و مسیر تردد عشایر کوچ رو استان‌های خوزستان و لرستان نیز می باشد، از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورت تامین اعتبار ۱۰ کیلومتر باقی مانده نیز انجام خواهد شد.