اولین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق به میزبانی لرستان برگزار می شود

قاب خبر: مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: برای نخستین بار در سطح کشور، جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق به ابتکار و میزبانی این شرکت، در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش قاب خبر: سعید دولتشاه بیان کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی هرچه بیشتر در خصوص مدیریت مصرف برق و لزوم کارهای نوآورانه و هنری در این راستا، به تازگی فراخوان شرکت در جشنواره و دعوت از همه ی گروههای هنری جهت ارسال آثار به این جشنواره به منتشر شده است.

وی تصریح کرد: لرستان، مهد هنرهای نمایشی و هنرمندان خلاق ست. یقینا آموزش مدیریت مصرف برق از طریق نمایش و اجرای عروسک برای گروههای سنی مختلف اثرگذار است.

دبیر اولین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق اظهار کرد: تجربه موفق دفتر روابط عمومی لرستان در خصوص ساخت و اجرای نمایش های عروسکی کاراکتر« بچه برقی» این موضوع را اثبات کرد که زبان نمایش در ارتباط با کودکان و نوجوانان، گیراتر و فرهنگ سازتراست.

دولتشاه ادامه داد: علاقمندان تا ۱۸ شهریور فرصت دارند از طریق وب سایت جشنواره به نشانی http://www.festivalenergy.ir/نسبت به ارسال آثار خود با موضوعات و ویژگیهای مشخص شده در فراخوان اقدام نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: پس از بازبینی آثار، تعیین گروههای منتخب و داوری نهایی، اختتامیه جشنواره در نیمه ی اول مهرماه با حضور منتخبین و مسئولین شرکت توانیر در خرم آباد برگزار می شود.