تمدید مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های لرستان

قاب خبر: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تا ۲۰ مردادماه جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: اعظم روانشاد بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده اصحاب رسانه و مطبوعات استان از دهمین جشنواره مطبوعات و رسانه، مهلت ارسال اثر به این رویداد تا بیستم مردادماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، از تمامی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و اصحاب مطبوعات، خبرگزاری‌های فعال و پایگاه‌های خبری استان برای شرکت در این جشنواره در ۲ بخش اصلی و مردمی دعوت به عمل آورده است.

روانشاد تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال «مهار تورم، رشد تولید» دهمین جشـنواره استانی مطبوعات و خبرگزاری‌هـای استان را در سال جاری برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع‌رسانی استان و ایجاد انگیزه برای استمرار فعالیت‌ها، فراهم آوردن زمینه پویایی و نشاط رسانه‌ای، افزایش رقابت موثر و سازنده، تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، احیای ارتباط سازنده سازمان‌ها و نهادها با اصحاب رسانه، ارتقای شاخص‌های موضوعی جشنواره و تجلیل از فعالان عرصه رسانه از اهداف این جشنواره است.

روانشاد گفت: یادداشت و سرمقاله، گزارش و تحلیل، مصاحبه، تیتر، عکس و گزارش تصویری، طنز و کاریکاتور، طراحی و صفحه‌آرایی، خبر، کلیپ و بخش مردمی عکس و کلیپ خبری از بخش‌های این جشنواره می باشد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره هفت محور برگزار می‌شود افزود: شعار سال، ترویج فرهنگ عمومی، جوانی جمعیت و فرزندآوری، تحکیم بنیادخانواده زیست عفیفانه، جهاد تبیین، هنر و رسانه (بازآفرینی مفاهیم تربیتی و اخلاقی)، فرصت‌ها و چالش‌های توسعه استان (فرهنگی و اجتماعی) محورهای دهمین جشنواره مطبوعات لرستان هستند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نفر اول در هر رشته تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم در هر رشته لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم در هر رشته لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال همچنین در بخش مردمی جایزه ویژه هر بخش (به تعداد سه نفر) تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون خواهد بود.

روانشاد گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰مرداد ماه ۱۴۰۲ می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و اعلام نتایج و اختتامیه جشنواره شهریور ماه سالجاری خواهد بود.

گفتنی است شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس دبیرخانه، خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاونت فرهنگی، تبلیغات و رسانه شماره تماس ۰۶۶۳۳۲۰۱۷۹۵ مراجعه کنند و یا تماس حاصل نمایند.