برقراری تعامل با عموم مردم و ذینعفان شرکت گاز لرستان
به گزارش قاب خبر: کرم گودرزی گفت: با توجه به اهمیت اجرای مسئولیتهای اجتماعی شرکت در بعد تعامل با عموم مردم و ذینعفان سازمان و در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان جلسه ملاقات عمومی بصورت هفتگی در حال انجام می باشد.
وی افزود: پس از شنیدن صحبت های مردم بصورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می شود.
گودرزی تصریح کرد: علاوه بر مراجعه حضوری به میزهای خدمت شرکت گاز مستقر در ادارات این شرکت در سطح استان سامانه تلفن گویای ۱۵۹۴، سامانه پیامکی ۲۰۰۰۶۶۱۹۴، مراجعه به سایت اینترنتی شرکت گاز استان لرستان به آدرس http://www.nigc-lorestan.ir و انتخاب گزینه میز خدمت و تماس تلفنی با شماره های مشترکین هر ناحیه که شماره ها از طریق سایت شرکت و سایر روشها اطلاع رسانی می شود. از جمله روشهای غیر حضوری ارائه خدمات شرکت گاز استان هستند.
وی ادامه داد: همچنین در صورت بروز حوادث و نیاز به خدمات امدادی شماره ۱۹۴ پاسخگو خواهد بود.
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمت و توفیقی است که باید از این فرصت به بهترین وجه و با هدف رسیدگی به خواستهها، دغدغهها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات آنان استفاده کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰