کسب مقام اول استارتاپ شاهد ایثارگران لرستان در کشور

قاب خبر: استان لرستان در رقابت های استارتاپ در کشور مقام اول را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری قاب خبر: سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: معتقدیم اگر نیروی هدفمند و توانمند در مسیر درست قرار بگیرد مشکلات را پشت سر می‌گذارد، تلاش می‌کنیم که رویکرد‌ها را تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه دولت‌ها با مشکلات بودجه و اعتبار مواجه بودند، افزود: اکنون هم این مشکل وجود دارد با نگاه به داخل بنیاد شهید و نقش ایثارگران سعی می‌کنیم مشکلات را مرتفع کنیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: ما نسبت به اصلاح کشور وظیفه داریم و باید رفتار مجاهدانه و عمل هدفمند و جهادی تا حصول نتیجه داشته باشیم این رویکرد باید عمومیت پیدا کند که نیاز به الگوسازی داریم.

وی با بیان اینکه برخی در خانواده ایثارگران مسائل را در زمینه فناوری و استارتاپ‌ها درک کردند، گفت: اگر سال‌ها قبل ساماندهی مخترعان شروع می‌شد امروز شاهد پیشرفت بیشتری در زمینه فناوری و استارتاپ‌ها بودیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ایثارگران را دانشمندان جامعه می‌دانیم، ادامه داد:باید ایثارگر معادل کارآفرین و دستگیر در جامعه معرفی شود تا جایگاه اجتماعی در بین مردم پیدا کند و از سازمان معیشتی به یک سازمان راهبردی و جریان ساز تبدیل شویم.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بخشی از ظرفیت‌ها قرار است به نمایش گذاشته شود، ظرف سه ماه هزار استارتاپ ساماندهی شده که تعدادی از آن‌ها که در المپیاد‌ها بودند به این جشنواره آمده اند این کار باید گسترش یابد، جامعه‌ای پویا است که اندیشه خلاق و تحول انگیز داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه تحولی باعث حرکت می‌شود، گفت: خلاقیت باید مستمر باشد و تجاری سازی شود کار‌های سخت و یدی به کشور‌های جهان سوم دادند و خلاقیت برای کشور‌های توسعه یافته در نظر گرفته شده است.

از فرزند جانباز و آزاده دانش آموز بنیامین ساکی، پایه دهم از استان لرستان شهرستان دورود در راستای کسب مدال نقره در المپیاد ریاضی تجلیل شد.

گقتنی است، محدثه ولی زاده از لرستان با کیت تشخیص سرطان رتبه اول استارتاپ شاهد ایثارگران کشور را کسب کرد.